Hej Telia!

Vad är ert problem? Varför hatar ni oss som använder Mac? Sedan jag bytte bank och blev beroende av er hjälp har jag inte haft någon e-legitimation. Det är över två år sedan.
Först kunde jag inte installera mitt id eftersom jag hade uppgraderat från Tiger till Leopard. Det känns lite efterblivet att man inte ska kunna ha det senaste operativsystemet när man vill utnyttja era tjänster, tycker ni inte?

Nu har jag uppgraderat till Snöleopard och enligt er hemsida ska det fungera, men det gör det ju såklart inte av någon underlig anledning som varken jag, eller Tobias eller Björn på er support, kan rå på.
I skrivande stund väntar jag på samtal från era kollegor i Göteborg, men det är lugnt, jag har ingenting skojigare att göra på min lediga dag, jag kan sitta här och lyssna på kylskåpet som surrar medan jag stirrar ut genom fönstret på vårsolen som skiner.

Hade ni inte varit så krångliga så hade jag kunnat deklarera i tid i går. Nu fick jag som tur var uppskov av en rar dam på skatteverket och det var ju tur att er inkompetens inte kostade mig 1000 kronor i straffavgift, för då hade jag nog blivit galen på riktigt.

Hälsningar Mirijam

Ps: Uppdatera er felsökningguide, förslagsvis med hjälp av någon som kan stava, inte särskriver och vet hur menyerna på en Mac ser ut.
Ps2: Om Tobias eller Björn av någon anledning vill gå hem tidigare i dag eller rent av säga upp sig så har jag ingenting med det att göra.

3 reaktioner till “Öppet brev till Telias e-legitimationsavdelning

Kommentera